פיינטבול לבר מצווה

מועד בר המצווה של הילד מתקרב ואין לכם מושג איך לחגוג השנה?

תנו לנו לארגן לכם הפקת בר מצווה שלא יפסיקו לדבר עליה….
הפקת בר מצווה זו המומחיות שלנו
אנו נפיק לכם מסיבת בר מצווה מקורית ואתגרית באמצעות הפעלה מטורפת מלאה אדרנלין וכיף גדול .
חברת פיינטבול טו גו הוקמה במטרה לעשות כיף לכמה שיותר אנשים.
נבנה לרשותכם מתחם ונאבזר אותו כזירת קרב עם המון עמדות מסתור ושטחי לחימה מיוחדים
הציוד והאביזרים עלינו, אתם רק צריכים רק להגיע ולהתחיל בפעילות.

זה המקום לציין שהצוות שלנו המקצועי ביותר בתחום ומומחה בהפקת אירועי פיינטבול לבר מצווה ייחודיים,כך שאם אתם מעוניינים שנגיע עד אליכם – זה אכן אפשרי כי בעולם שלנו ניידות היא שם המשחק.
כל שעליכם לעשות הוא לתאם אתנו מקום מראש, לעדכן את כמות המשתתפים ואנו נגיע ישירות אליכם ונתאים לכם פעילות פיינטבול לבר מצווה ייחודית ומאתגרת באופן אישי!
פעילות בר/ת מצווה נוספת שלנו מורכבת ובנויה ממספר תחנות אתגריות בסגנון לונה פארק המשלבות ירי ברובי צבע פיינטבול לבר מצווה על מטרות מגיבות בשילוב משימות מורכבות שמאתגרות את קבוצת האורחים עם ניקוד וציונים.

תחנת קרטינג פדלים תכניס את משתתפי הפעילות להילוך גבוהה

בתחנה זו המשתתפים רוכבים ונוהגים ברכבי שטח שונים המונעים באמצעות קרטינג פדלים ויוצאים רכובים למשימות נהיגת אקסטרים מטורפת קבוצה נגד קבוצה תוך שמירה על כללי הבסיס של נהיגת שטח ועמידה במשמות וצבירת את מירב הנקודות בדרך לתחנה נוספת .
תחנת ירי בחץ וקשת למטרות ייעודיות תוך עמידה בלחץ של זמני ירי קבוצה נגד קבוצה כאשר כל קבוצה צריכה להשיג את מירב הנקודות וכדי לעשות זאת צריך ללמוד את מיומנות השלכת חצים למרכז המטרה כמה שיותר פעמים.
ניתן לשלב תחנת פארק חבלים אקסטרים מטורפת בה האורחים עוברים מסלול ייעודי בין צמרות העצים עם מגוון רחב של סוגי מסלולים בגובה רב שבסיומו כולם יורדים בגלישת אומגה .
בנוסף ישנה אפשרות למקם תחנת סנפלינג בגובה רב עם מספר עמדות גלישה בהתאם למספר המשתתפים באירוע מטורף כבר אמרנו!!!
במציאות כיום של דור המסכים שהכל קורה בלחיצת כפתור כאן ועכשיו ,לקחנו על עצמנו בחברת פיינטבול טו גו לבנות פעילות מטורפת ומגניבה שבאמצעותה אנו מצליחים להוציא את ההפעלה לשטח ולהחזיר את הילדים לשטח לפעילות אתגרית להצליח להעלות את האדרנלין והדופק להפעיל את הילדים ולגרום לפעילות פיסית כיפית ומהנה שגורמת לסיפוק אדיר ומטורף ולהנאה מובטחת באחריות.
כמובן שאת ההפעלה שלנו ניתן לשלב במסיבות כיתה מסיבות סוף שנה או סתם בשביל הכיף כדי לשבור שיגרה.
חברת פיינטבול טו גו עובדת עם רשיון עסק בתוקף ומבוטחת בכל הביטוחים הרלוונטים לסוג הפעילות שלנו.
אנו מזמינים אותכם ליצור קשר איתנו ולתאם מקום ותאריך כדי לחגוג את מסיבת יום ההולדת המטורפת של יקירכם בהפקת אקסטרים מטורפת.

מהרו לשריין תאריך!

תפריט נגישות